Afscheid van Leo van Leengoed als voorzitter

Bedankt Leo, van ons allemaal !!!

Zondag 31 oktober 2021 namen bestuur en vrijwilligers officieel afscheid van Leo van Leengoed als voorzitter van Heemkundekring ‘Het Land van Gastel’.

Het bestuur had café/restaurant ‘Onder de Toren’ gereserveerd vanaf 15.30 uur tot 21.00 uur om samen met medebestuursleden en de vrijwilligers van de kring dit afscheid kleur te geven.

Onze kersverse nieuwe voorzitter Karel Bartelen nam uitgebreid het woord. Maar onze vertrekkende voorzitter liet zich ook niet onbetuigd. De catering kreeg ruimschoots de tijd om alle lekkers voor te bereiden en gereed te zetten!

Voor eten en drinken, voor de genodigden, was uitermate goed gezorgd. Zij konden genieten van een zeer goed verzorgd koud en warm buffet.

Tevens was er natuurlijk voldoende koffie, thee,  bier en andere drank aanwezig voor een geslaagd samen zijn.

Het was een geslaagd samenzijn!